Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kolorimetr pro medicínské aplikace s NFC připojením
Šobich, Adam ; Čížek, Martin (oponent) ; Sekora, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje sestavení kolorimetru s využitím NFC technologie. Teoretická část seznamuje s principy kolorimetrického měření, kalibrační křivkou a s důležitými fyzikálními veličinami. Práce pojednává o principu technologie NFC, její architektuře a o dělení NFC zařízení. Praktická část práce navrhuje konstrukční a softwarové řešení vlastního kolorimetru. Zvláštní důraz je kladen na výběr RGB senzoru, který je testován a výsledky jsou analyzovány. Řešen je elektrický obvod a ovládání pomocí mikroprocesoru. Práce se zabývá realizací aplikace pro operační systém Android, která slouží jako uživatelské rozhraní kolorimetru. Získávání dat ze senzoru a jejich ukládání do paměti NFC tagu je zajištěno platformou Arduino. Problémy zjištěné během vypracování práce jsou rozebrány v diskuzi.
Kolorimetr pro medicínské aplikace s NFC připojením
Šobich, Adam ; Čížek, Martin (oponent) ; Sekora, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje sestavení kolorimetru s využitím NFC technologie. Teoretická část seznamuje s principy kolorimetrického měření, kalibrační křivkou a s důležitými fyzikálními veličinami. Práce pojednává o principu technologie NFC, její architektuře a o dělení NFC zařízení. Praktická část práce navrhuje konstrukční a softwarové řešení vlastního kolorimetru. Zvláštní důraz je kladen na výběr RGB senzoru, který je testován a výsledky jsou analyzovány. Řešen je elektrický obvod a ovládání pomocí mikroprocesoru. Práce se zabývá realizací aplikace pro operační systém Android, která slouží jako uživatelské rozhraní kolorimetru. Získávání dat ze senzoru a jejich ukládání do paměti NFC tagu je zajištěno platformou Arduino. Problémy zjištěné během vypracování práce jsou rozebrány v diskuzi.
Software jako pomocník učitele hudebně vzdělávacích disciplín
Kyjovský, Jan ; Bělohlávková, Petra (vedoucí práce) ; Prchal, Jan (oponent)
Ve své práci autor představuje několik počítačových programů použitelných při výuce hudebně vzdělávacích disciplín a navrhuje některé ze způsobů jejich využití. V první části se zaměřuje na dosavadní vývoj digitálních technologií a jmenuje současné trendy ve vzdělávání, jako jsou Bring Your Own Device, Massive Open Online Courses a online vzdělávání obecně. Zvláštní pozornost je věnována blízké budoucnosti vzdělávání podle poslední studie Horizon Report. S tím souvisí i náhled na technologie pro virtuální realitu, které právě vstupují do hlavního proudu spotřební elektroniky. Práce se též okrajově věnuje začínající éře kognitivních výpočetních systémů, které budou mít zásadní podíl na utváření vzdělávání v budoucnosti. V druhé části práce se autor zabývá dostupnou programovou výbavou pro Windows, která jsou stále nejrozšířenějším operačním systémem desktopových počítačů a notebooků. Výběr programů podléhá kritériu využitelnosti ve školním prostředí s cílem aplikovat tento software na hudební vzdělávání. Stejně tak práce mapuje aplikace mobilní platformy Android, především kvůli dominantnímu postavení tohoto systému na trhu se smartphony. V loňském roce uvedla společnost Google, že její operační systém již používají 1,4 miliardy uživatelů. Toto číslo rostlo rychlostí 1,5 milionů aktivací za jediný...
Systém pro podporu výuky
Kinšt, Jakub ; Týnovský, Miroslav (vedoucí práce) ; Krůza, Oldřich (oponent)
V předložené bakalářské práci je realizována webová aplikace usnadňující práci lektorům i studentům libovolného prezenčního kurzu. Umožní jednoduchou, ale účinnou komunikaci mezi lektorem a studenty i mezi studenty navzájem pomocí komentářů, soukromých zpráv, nebo diskuzního fóra. Poskytuje možnost publikovat průběžné výsledky studentů, umožňuje studenty vyzkoušet z probrané látky pomocí online testů, oznámit studentům jakékoliv blížící se termíny a další. Součástí práce je i implementace nativní aplikace pro platformu Google Android, která zpřístupní většinu funkcí služby z pohodlí mobilního zařízení. Rozhraní pro propojení s mobilní aplikací je oddělené a je univerzálně použitelné pro jinou, již existující webovou aplikaci, která je postavena na Nette Frameworku. Prakticky bez zásahu do stávajícího zdrojového kódu lze aplikaci propojit s klientem v mobilním zařízení během několika málo minut.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.